Pro zaměstnavatele Vložit inzerát

administrativní pracovník pro Pardubický kraj volná místa

Volná místa profese administrativní pracovník pro Pardubický kraj vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek.

zobrazujeme 1 - 10 nabídek práce 
celkem nalezeno 15 volných míst

Administrativní pracovník/nice / personalista/ka / účetní

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

POŽADUJEME: - znalost v oblasti personalistiky a účetnictví - praxe výhodou - znalost AJ nebo NJ výhodou - zkušenosti s normou ISO 9001 - znalost programu ENTRY a INTRASTAT výhodou Výše mzdy dle zkušeností KONTAKT: telefonicky nebo e-mailem

Zaměstnavatel:
WoTech, s.r.o.
Přidat k oblíbeným
Nebyl nalezen žádný výsledek pro administrativní pracovník Pardubický kraj, proto Vám zobrazujeme další volná místa, která by Vás mohla zajímat.

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno před 3 dny

Nástup po dohodě. V případě Vašeho zájmu nám zašlete životopis na e-mail: nova@ftl.cz Kontaktní osoba Nová Petra Mgr., tel. 606738652 Náplň práce: zodpovědnost za různorodé administrativní činnosti spojené s chodem divize, zpracování zakázek a ...

Zaměstnavatel:
FTL - First Transport Lines, a.s.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník / pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno před 4 dny

Kontakt telefonicky nebo e-mailem na adresu petra.kapucianova@energomontaze.cz. Požadujeme: - dobrá znalost práce na PC - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - komunikativnost, ochota učit se novým věcem. Náplň práce: - ...

Zaměstnavatel:
Energomontáže Votroubek s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Administrativní pracovník/ pracovnice projekční kanceláře

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt zasláním životopisu na e-mail michal.houdek@energomontaze.cz nebo telefonicky. Požadujeme: - SŠ/VŠ, vhodné i pro absolventy - dobrá znalost práce na PC - řidičský průkaz sk. B - zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita - ...

Zaměstnavatel:
Energomontáže Votroubek s.r.o.
Přidat k oblíbeným

Recepční - administrativní pracovník / pracovnice

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Kontakt zasláním životopisu na e-mail bartakova@gared.cz nebo telefonicky PO-PÁ od 9:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (vhodné i pro absolventy) - znalost anglického jazyka výhodou - řidičský průkaz sk. B ...

Zaměstnavatel:
GARED s.r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Životopisy zasílejte na email: novotny@gordex.cz, kontaktní osoba Novotný David, tel. 606 661 363 (volat 8:00-15:00) Náplň práce: jedná se o administrativní činnost s částečným přesahem do účetní problematiky, pracovník vyřizuje evidenci přijatých ...

Zaměstnavatel:
GORDEX spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. Osobní kontakt po tel. domluvě Bartošková Dana, tel. 725 465 621 (7:00-12:00), e-mail: bartoskova@mpv97.cz Pracovní doba: Po-Pá 7:00-10:30 (možnost úpravy) Požadujeme: podmínkou čistý trestní ...

Zaměstnavatel:
Mechanika Prostějov 97, družstvo
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE POŠTY PARTNER

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍM. Kontaktní osoba Míková Darina Bc., tel. 725 828 376, e-mail: darina.mikova@zmgroup.cz Hledáme zaměstnance pro pobočku Pošta Partner Pracovní doba: 15 až 25 hodin týdně dle domluvy Náplň práce: jedná se o ...

Zaměstnavatel:
Z + M Logistics, spol. s r.o.
Přidat k oblíbeným

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE

Plný úvazek | Inzerováno déle jak měsíc

Náplň práce: administrativní práce spočívající ve vyřizování objednávek a odpovědí na telefonátty Požadujeme: základní znalost rumunského jazyka (z důvodu potřeby komunikace se zaměstnanci z Rumunska a Moldavska).

Zaměstnavatel:
STRONG MAX s.r.o.
Přidat k oblíbeným