Volná místa Mělník personalistice, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 30
Do you speak advanced English? Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR? Do you want to work in multinational environment? If yes, we are looking forward to your CV! Job tasks: - Benefits ...
Máte již administrativní zkušenosti, jste pečliví a umíte si zorganizovat práci? Rádi komunikujete a práce na počítači Vám také není cizí? Pak možná hledáme právě Vás! Co bude náplní Vaší práce: - Podpůrná pozice v centrálním týmu - Komunikace a ...
Máte zkušenosti s migrací na SAP S/4 HANA? Nejlépe ovládáte modul SAP SD? Láká Vás pracovat na různých projektech a seznámit se tak s procesy jednotlivých velkých firem v ČR? V tom případě čtěte dál! Prostřednictvím našich projektů budete mít ...
Řízení a rozvoj modulů FI a AM v systému SAP. Diagnostika a řešení problémů v našem ERP systému Opravy chyb při přenosu dat mezi SAP a jinými systémy Aktivní účast na interních projektech a zajištění dodávek v přidělených modulech Příprava na ...
- Neustálé zdokonalování systému řízení bezpečnosti informací (ISMS) podle normy ISO 2700 - Vytváření a zavádění bezpečnostních postupů v souladu s bezpečnostní politikou firmy - Posuzování bezpečnostních rizik v rámci jednotlivých projektů - ...
Hledáme specialistu zákaznického servisu působící pro slovenský trh do automobilové společnosti. Tato role přispěje k vysoké spokojenosti a udržení zákazníků prostřednictvím poskytování kvalitních služeb v rámci dealerské sítě. Role je zaměřená na ...
We have an Accounts Receivable Specialist vacancy open for you! You are a perfect fit for this role if you are willing to: - Create and monitor aging reports - Organize cash collection activities - Contact customers regarding overdue invoices - ...
Máte technické vzdělání a chcete začít kariéru v IT? Zajímá Vás vývoj webových aplikací? Máte analytické schopnosti a zkušenosti s webovými projekty? Přihlaste se na pozici APLIKAČNÍ SPECIALISTA! Co bude náplní práce? - Správa a optimalizace ...
Position: Customer Coordinator |ITALIAN| Work environment: Corporate business/ Healthcare Your daily responsibilities will be: - Daily communication with customers in French via phone or mail - 70% front office tasks; daily calls with reliable ...
Are you an Italian native speaker keen on working with people? :) OR do you have customer service experience directly with Italian market? Great! Then become one of us - Customer Care Specialist! Your daily responsibilities will be: - Daily ...