Zaměstnavatel: Euro-Center Prague, s.r.o. Křižíkova 237 |
|
Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com
Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a italsky pro posílení našeho pražského týmu.
Hlavním úkolem specialisty na pojistné události je pomáhat pojištěným během aktivního případu a koordinovat se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli pro dosažení co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů.
Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:
- Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli zdravotních a technických služeb, zprostředkovateli, zákazníky a s asistenčními centry. Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další).
- Evidovat a v případě potřeby upravovat rezervy na vyžádané služby až do výše schváleného finančního limitu.
- Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
- Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center.
- Mít dobré znalosti všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ.
- Být schopen vybrat vhodné poskytovatele z různých zemí adekvátní pro probíhající případ.
- Být schopen identifikovat případy možných podvodů, případů s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího oddělení fakturace a sítě.
- Dodržování ochrany dat, bezpečnosti a firemních standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této