• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník/pracovnice, personalista/personalistka 

Administrativní pracovník/pracovnice, personalista/personalistka

Zaměstnavatel: Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace
Dolní hejčínská 50

Co u nás budete dělat:
- Plnit úkoly administrativně organizačního charakteru.
- Organizovat výběrová řízení.
- Provádět administraci nástupů zaměstnanců.
- Vést personální evidenci a pracovněprávní dokumentaci zaměstnanců.
- Vést evidenci lékařských prohlídek zaměstnanců.
- Vést agendu povinného vzdělávání zaměstnanců.
Co od Vás požadujeme:
- Střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického zaměření.
- Znalost zákoníku práce, vedení dokumentace.
- Aktivní práci na PC (MS Office).
- Právní povědomí, jazykovou způsobilost v češtině, schopnost týmové práce, sebevzdělávání.
- Partnerský přístup k lidem se zdravotním postižením.
- Flexibilitu, odpovědnost, loajalitu, komunikační schopnosti, kreativitu, efektivitu, iniciativu.
- Připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat.
- Bezúhonnost.
Výhodou je praxe v oboru a zkušenosti:
- Znalost personální agendy příspěvkových organizací zřizovaných územním samosprávným celkem.
- Řidičský průkaz B.
Co Vám nabízíme:
- Zázemí v oboru dobře profilované organizace.
- Stabilní zaměstnání s platovým ohodnocením dle platné legislativy (nařízení vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě).
- Možnost seberealizace a profesního růstu.
- Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností návazné změny na dobu neurčitou.
- 5 týdnů dovolené.
- Cenově zvýhodněné stravování.
- V případě změny pracovního poměru na dobu neurčitou příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění a benefitní karta na sportovní či kulturní vyžití.
V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: personalni@klic-css.cz,

odpovědět
Administrativní pracovník/pracovnice, personalista/personalistka
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Olomoucký kraj